2013. augusztus 8., csütörtök

13.rész


 "Mi tesz minket emberré,  És miért hazudunk folyton?  Mit ér az érzés, ha nem mutatom,  És a szót is magamba fojtom?"


- Naa miújság ? - ugrott elém Susan a semmiből, mikor beléptem az ajtón.
- Miért érzem úgy Robert hogy mesélt neked ?! - mosolyodtam el
- Azért mert mesélt - megfogta a kezemet, és húzott maga után a nappaliba, leültünk a kanapéra és elkezdett kérdezgetni - na milyenek a szülei?
- Nagyon aranyosak, az anyukáját Elisabeth-nek hívják az apukáját pedig Jack-nek,  Gregg körbevezetett a házban amíg az anyukája palacsintát sütött nekünk.
- Robert mesélt valami olyasmit hogy...jársz Greggel - vigyorgott
- Gondoltam...- motyogtam - ..igen - bólogattam - csak félek..
- Mitől ?
-  Hát csak...Gregg olyan helyes,kedves,vicces és aranyos...én meg átlagos vagyok...olyan sok lány van aki őt szeretné..
- Drágám, téged választott és nem a többi lányt - fogta meg a vállamat - ezt én is átéltem Robertel...csak hát mivel ő híres ezért még nehezebb volt, több millió lány imádja őt...és tudom hogy engem nagyon sokan utálnak mert a felesége vagyok..de ő engem választott és még ennyi év után is szeret és büszke arra hogy velem van...Gregg is büszke rád és szeret téged, látszik abból is ahogy rád néz.
- Tudod mit? most már nem is félek, köszönöm Susan imádlak - öleltem meg - ...amúgy a férjecskéd merre van ?
- Vagy kint van, vagy a hálószobában
- Ugye nem cigizett ?  - érdeklődtem
- Nem, ma még nem láttam cigizni, amin meg is lepődtem
- Mert elvettem tőle a cigit - nevettem - mondtam neki hogy ne tegye tönkre magát
- Ügyes csaj vagy - mondta Susan majd megpuszilta az arcomat
Kimentem az udvarra hogy megnézzem ott van-e a nagybátyám, kint nem volt hát bementem a hálószobájukba...ott volt, szerencsére pont hassal lefelé feküdt az ágyon így nem látta hogy bementem. Halkan az ágyhoz lopóztam és oda ugrottam Robert mellé. Amire neki egy hangos "What The Fuck??!"  volt a válasza.
- Nyugii - de alig tudtam kimondani mert olyan röhögőgörcs jött rám hogy levegőt is alig kaptam, aminek a láttán Robert is elkezdett nevetni.

- Jóójóóó nem..nem..nem ..kapok levegőt .- csapkodtam az ágyat
Kb. öt perc volt mire kitudtam mondani normálisan egy mondatot.
- Mondta Susan mit terveztem a jövő hétre ? ( szombat volt szóval nem sokat kellett várni..)
- Nem, mit ? - kérdeztem izgatottan
- Hát hogy el kéne menni egy kicsit kikapcsolódni..nyaralni.. - mosolygott
- Hova ?
- Spanyolországba, na mit szólsz hozzá ? jó ötlet ?
- Hogy jó-e ? nem....eszméletlen jó - örömömben elkezdtem ugrálni Robert meg csak csóválta a fejét és rajtam nevetett.

"Szia Gregg, csak annyit akartam mondani hogy jövő héten nem leszek itthon mert megyünk Spanyolországba, majd mesélek :* Szeretlek♥" - írtam Greggnek
" Rendben :) jó szórakozást,vigyázz magadra :* én is szeretlek♥" -
jött hamar a válasz
Az utolsó három szót vagy tízszer elolvastam, szeret..olyan boldog voltam hogy majd kiugrottam a
bőrömből, tudtam eddig is hogy szeret csak hát na, mindig jó hallani\látni.



Felmentem a szobámba lefeküdtem az ágyra és az ölembe vettem a laptopomat, ma nem volt kedvem semmit sem csinálni szóval, neteztem..raktam fel pár képet twitterre meg nézegettem a


tumblr-t elég érdekes képeket találtam Robertről és Gwynethről. Jó, oké hogy a Vasemberben a barátnője..de miért tűnik úgy mintha nem csak a filmben szeretnék egymást?!  Legjobb barátok mi ?!
Legszívesebb azonnal lementem volna és elmondtam volna a véleményem Robertnek, de akkor eszembe jutott amit Susan mondott, na meg azt sem akartam hogy összevesszenek..szóval magamba fojtottam az érzéseimet. Ilyenkor jövök rá, hogy mennyire nem bízom meg az emberekben a saját nagybátyámról elhittem hogy megcsalja Susant..pedig ismerem jól..végig gondoltam oda-vissza mindent és sikerült legyőznöm a hitetlenségem..színészek,a médiát hülyítik..és Gwynethnek ott van Chris Martin...Robertnek meg Susan. Nem akarok többet ezzel az üggyel foglalkozni, inkább hallgatok zenét,vagy nézek valami filmet...a zenénél maradtam. Megfogtam a telefonomat, a fülhallgatómat és a napszemüvegemet és kimentem az erkélyre.  Ahogy kint feküdtem és zenét hallgattam egyszer csak csörög a telefonom...Robert. Úristen miért hív ? valami történt vele, vagy Susannel..?!!
- Igen ? - szóltam bele félénken a telefonba
- Nagy baj van...
- Mi történt ??
- Nagyon éhes vagyok...
- Hogy mi?? - csaptam a homlokomra - és ez miért olyan nagy baj?
- Mert nincs itthon semmi...eljössz velem bevásárolni ?
- Megyek..
- Oké - mondta hatalmas örömmel
Most komolyan felhívott  azért mert éhes?!
Lementem a földszintre  Robert már ott állt a bejárati ajtó előtt
- Na mehetünk ? - kérdezte egyből mikor meglátott
- Igen
- Szuper - csapta össze a tenyerét

- Na ööm mi újság Greggel ? - kérdezte Robert miközben 'utaztunk'
- Nagyon aranyosak voltak a szülei
- Na az jó
- Mi bajod van Greggel? Mindig olyan furcsa vagy ha róla van szó
- Nincsen vele semmi bajom..jó srác..szereted,szeret téged meg minden..csak féltelek és nem akarom hogy megbántson vagy összetörje a szíved.
- Ohh apa...Robert - javítottam ki gyorsan.
Most komolyan azt mondtam neki hogy apa ?!
- Hmm, apa ?
- Ne haragudj...csak hirtelen mondtam..
- Dehogy haragszom, úgyis a lányomként tekintek rád - mosolygott rám - ...jó apa vagyok ?
- Ez kérdés ?  Fantasztikus apa vagy, Indio tudna róla mesélni.
- Hát az nem a legjobb korszakom volt..szóval lehet hogy ő nem így gondolja - halványodott el a mosoly az arcán
- Jó ember,színész,apa..és ahogy látom jó férj is vagy...attól hogy valamikor rossz dolgot tettél nem leszel rossz ember...kijavítottad a hibádat és mindenkinek bizonyítottál - néztem rá biztatóan és közben összeborzoltam a haját.
- Komolyan így gondolod ?
-  Öhmm..nem..csak azért mondtam mert világsztár vagy és van egy csomó pénzed - mondtam szarkasztikusan
- Tudtam

Robert szinte az egész boltot megvette.
- Most komolyan ennyire éhes vagy ? - kérdeztem miközben pakoltuk fel a futószalagra azt a csomó kaját amit "apa" összevásárolt
- Én mondtam - húzta fel a szemöldökét
- Remélem most már nem halsz éhen..

Nem csak bepakolni a kocsiba volt kihívás hanem a házba bepakolni a "zsákmányt"

- Adományt kaptatok vagy mi...? - nézett végig a sok kaján Susan
- Nem csak tudod Robert éhes volt..
- Akkor már értem - súgta oda nekem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése