2013. augusztus 8., csütörtök

8.rész

Kezdem felfogni és elfogadni a történteket...Roberték  is örülnek hogy egyre jobban érzem magam .
Éppen a szobámban neteztem amikor hallottam hogy Robert kérdezte Susantól hogy  hol van a bőröndje. Lementem a földszintre és láttam hogy Susan segít pakolni Robertnek..
- Mész valahova ? - kérdeztem meglepődve
- El kell mennem pár napra, de ígérem sietek haza
- Értem..Susan te ugye nem mész sehova ?
- Nem, én itthon maradok veled - mosolygott 
Mikor Robert összepakolta a cuccait, kikísértük
és elköszöntünk tőle..
- Na mit csináljunk ? -  kérdezte Susan mikor visszamentünk a házba
- Nem megyünk el a moziba ? - mosolyogtam
- Mehetünk
Elindultunk Susannel és a kocsiban gondolkoztunk hogy  melyik filmet nézzük.
- Uhh tudom, nézzük meg a Gru 2-t
- Megegyeztünk
Beültünk a filmre és vártuk hogy kezdődjön.
- Nagyon remélem hogy lesz olyan jó mint az első rész - fordultam Susan felé
- Én is remélem
Elkezdődött a film és már az első pár másodpercet végig nevettem...
- Hát nem csalódtam - mondta Susan a film végén
- Én sem , nem megyünk be a McDonad's-ba vagy a KFC-be ?
- De, menjünk - mosolygott
Elmentünk a mekibe és pontosan ugyan oda ültünk ahol múltkor Greggel beszélgettem..
- Susan, ha vége a szünetnek..mi lesz ?
- Ezt hogy érted?
- Hát hogy, az iskola..
- Majd beíratunk az itteni iskolába, ne aggódj minden meg lesz.
- Rendben
-  Menjünk még valamerre vagy mehetünk haza ?
- Menjünk haza - kacsintottam
Egész úton beszélgettünk és nevettünk, nagyon szeretem Susant örülök hogy ő Robert felesége.
Mikor hazaértünk leültünk a kanapéra és néztük a TV-t ..Vasember, Bosszúállók, Sherlock Holmes...
- Nektek csak olyan csatornáitok vannak amin Robert filmjeit adják? - kérdeztem nevetve
- Nem...állítólag
Végre sikerült olyan csatornát találnunk ami mind  a kettőnknek tetszett.
- Van itthon popcorn ? - kérdeztem
- Szerintem van, nézd meg a sütő melletti szekrényben
Kimentem  a konyhába és....TALÁLTAM POPCORNT...vajasat és sajtosat, pont a két kedvencem, megfogtam a vajasat és beraktam a mikróba..vártam..vártam, imádom az illatát..hmm.
Kész lett a popcorn..kerestem egy tálat beleöntöttem, visszamentem a nappaliba és lehuppantam Susan mellé. 
- Látom sikerült találni
- Igen - mosolyogtam
Ettük a popcornt és valami idióta filmet néztünk, de nem is volt annyira rossz..
Olyan tizenegy körül lehetet amikor már majdnem elaludtunk..
- Nem alszol lent velem ? - kérdezte Susan
- Deeee - vigyorogtam
Bementünk  S&R  szobájába és én lefeküdtem Robert helyére és el is aludtam...rémülten,könnyes szemekkel keltem fel az éjszaka közepén...szörnyű rémálmom volt...Susan,Robert , és én is ott voltunk a szüleimmel a kocsiban..azon a napon..nevettünk, zenét hallgattunk, és egyszer csak a semmiből elénk került egy autó. Apa már nem tudta kikerülni mert nagyon közel volt...mikor felnéztem láttam hogy a szüleim és Susanék arca csupa vér...hallottam hogy jönnek a mentők..kiszedtek minket a kocsiból...pár perc múlva oda jött egy mentős ahhoz aki engem ápolt..és valamit oda súgott neki. A mentős aki éppen az arcomon lévő sebet fertőtlenítette rám nézett és így szólt :
- Sajnálom
- Hogy mi? kérem mondja hogy nem...
- De..- vágott közbe
Ekkor ébredtem fel...gyorsan megfogtam a telefonom és írtam egy SMS-t Robertnek " Jól vagy ? Ugye nincs semmi bajod ?"  Lehet hogy felébresztettem szegényt de nem bírtam ki, muszáj volt tudnom hogy jól van-e. Nem is kellett sokat várnom érkezett is a válasz " Jól vagyok, csak hiányoztok :c..valami történt ? vagy mi baj ? "  Mikor elolvastam hatalmas kő esett le a szívemről..de nem tudtam hogy elmeséljem-e neki hogy mit álmodtam vagy ne idegesítsem vele..
végül csak leírtam neki mi történt..."Nyugodj meg drága, holnapután megyek haza..vigyázzatok magatokra. Puszi."  Ettől az üzenettől sikerült megnyugodnom..leraktam a telefonomat és visszafeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése