2013. augusztus 16., péntek

15.rész

- Amy.....Amy, ébresztő - rázta meg a vállamat Robert
- Jól van , oké, ébren vagyok - dörzsöltem meg a szememet
- Siess, nem soká indulnunk kell - mutatott az órájára
Kimásztam az ágyból, oda mentem a szekrényemhez és felkaptam valamit gyorsan, még jó hogy a cuccaimat tegnap elpakoltam azzal már nem kell küszködni. Bementem a fürdőszobába megmosakodtam,fogat mostam és felkötöttem a hajamat. Megfogtam a bőröndömet és levánszorogtam a lépcsőn.
- Mindent elpakoltál kicsim ? - kérdezte Susan
- Mindent ami kell - néztem le a bőröndömre - Robert hol van ?
- A haját csinálja - forgatta meg a szemeit Susan
- Akkor az eltart egy ideig
- Haha, nagyon vicces - jött kis a fürdőszobából Robert, és közben az ujjaival felfele fésülte a haját
- Ohh, megjött Mr. Robert "Mindent hallok" Downey Jr ..- nevette el magát Susan
- Kifelejtetted hogy King Of Hair - mondtam
- Milyen vicces kedvetekben vagytok - húzta félig mosolyra a száját - na induljunk



Pont oda értünk a reptérre,mivel csak mi lehetünk olyan szerencsések hogy ilyenkor kerülünk dugóba. Robert elintézett mindent aztán felszálltunk a gépre. Robert és Susan leültek a mellettem lévő ülésekre, szerencsére mellém nem ült senki, elővettem a laptopomat, felvettem a fülhallgatót és filmet néztem, aztán mikor vége lett zenét hallgattam és nézegettem a képeket a laptopomon. Annyira jól elfoglaltam magam, hogy mikor felnéztem a képernyőről már Robert szólt hogy most száll le a gép. Elraktam a laptopomat és amint lehetett kiszálltunk. Fogtunk egy taxit és elmentünk  egy hotelbe.
- Miben segíthetek ? - szólt egyből egy nő a recepciós pult mögül mikor beléptünk a hotelbe
- Jó napot - mosolygott Robert, de úgy hogy a nőn látszott hogy hirtelen azt sem tudta volna

megmondani hogy fiú vagy lány - még múltkor adtam le egy foglalást Robert Downey Jr névre.
 - Ohh..igen...a 48-as a maguk szobája...parancsoljon uram a lakosztály kulcsa - nyújtotta oda Robertnek
- Kösz szépen
Felmentünk a szobánkba, hát azt hiszem már ezért megérte eljönni Barcelonába. Két hatalmas szoba, medence,jacuzzi, és minden amit csak el lehet képzelni.

- Ugye nem azzal fog telni az egész nyaralás hogy visítozó rajongók ugrálnak majd az ajtó előtt ? - kérdeztem reménykedve
- Öhh...nem..hiszem
- Na mi a mai program ? - nézett rám majd Robertre Susan
- Hát, én láttam a neten hogy pont ma játszik az FC Barcelona...nem megyünk el a meccsre ?
- Ez jól hangzik - csapta össze a tenyerét Robert - Susan ?
- Rendben, benne vagyok, mikor kezdődik a meccs ?
-  20:00-kor
- Na hát már 19:00 lesz szóval nem soká indulhatunk
Bementem a szobámba és mikor megláttam hogy még Xbox is van ott tátva maradt a szám.
- Robert - kiáltottam
-  Mi az ? - jött be a szobámba
- Ezt nézd, még Xbox is van és még játékok is vannak hozzá - mutogattam
- Boxolós játék van ?
- Van
- Akkor játszunk - vigyorgott
Már teljesen belefeledkeztünk a játékba, mikor Susan bejött a szobába.
- Indulnunk kéne
- Tényleg - nézett az órájára Robert
Kikapcsoltuk a játékot, elkészülődtünk és indultunk. Robertnek odaadtam a fullcapem  meg felvett egy pilóta napszemüveget...ő sem akarta hogy valaki felismerje.

A stadionnál Robert megvette a jegyeket .
- Azta, milyen közel leszünk a pályához - néztem rá a jegyemre
- Bizony, ugye milyen jó fej nagybátyád van ?
Megöleltem.
- Puszit nem is kapok ? - nézett rám csalódottan
- De kapsz - mondtam és nyomtam egy puszit az arcára

Bementünk a Camp Nouba és elfoglaltuk a helyünket..
Mikor a játékosok a pályára léptek a szurkolók őrjöngeni kezdtek, de mikor felcsendült a himnusz, mindenki énekelt.
Nagyon élveztem a meccset , így hogy ilyen közel voltunk a pályához tökéletesen lehetett látni mindent.

A mérkőzés a Barcelona győzelmével ért véget.
- Gyere - fogta meg a kezemet Robert és húzott maga után
- Mégis hova ? - értetlenkedtem
- Majd meglátod, csak siess
Követtem a nagybátyámat egyszer csak megláttam hogy a Barcából néhány játékos ott áll előttünk...és igen oda mentünk hozzájuk...Robert beszélt velük valamit spanyolul és én csak néztem hogy Robert mióta tud spanyolul...... csinálhattam a srácokkal képet és kaptam egy aláírt mezt, olyan boldog voltam.
- Köszönöm szépen, te vagy a legjobb - ugrottam Robert nyakába
- Szívesen - ölelt meg
Visszamentünk Suehoz és elindultunk vissza a hotelbe.
Nem tudom ennek a "pultos" nőnek mennyi idő lesz megszokni hogy itt van Robert...most is majd kiájult a pult mögül úgy nézte.

Csodálatos volt a kilátás, a szobámból is kilehetett menni az erkélyre [ ott volt a medence is ] és onnan olyan szépen belehetett látni a várost, és este azok a fények...leírhatatlan. Kint ültem és bámultam hol a csillagokat, hol a város fényeit.
- Ugye milyen csodálatos? - ült le mellém Robert - ezt vedd fel, hűvös van - nyújtott oda nekem egy

pulcsit
- Köszi - mosolyodtam el
- Tudod...nem mondtam még de nagyon örülök neki hogy most már velünk laksz..legalább megtudhatom milyen ha van egy lányom..csak a dolgok bárcsak ne így történtek volna...tudod mire gondolok
- Ezt tényleg nem mondtad még, és igen..tudom mire gondolsz - hajtottam le a fejem
- Ugye nem sírsz ? - húzta el az arcom elől a hajamat

- Nem - öleltem meg
- Ne is..nem bírnám megint végig nézni...és remélem nem is kell
Tudtam hogy arra gondol hogy reméli Gregg nem fog megbántani.
- Nyugi, nem lesz olyan
- Na én bemegyek.. te nem jössz? - állt fel Robert
- Én még maradok egy kicsit
- Jól van - puszilt bele a hajamba, majd bement.
Összébb húztam magamon a pulcsit, néztem a csillagokat és gondolkodtam,álmodoztam...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése