2013. augusztus 8., csütörtök

4.rész

Ajtócsapódásra keltem, és ahogy észrevettem Robert is.
-Itt van Susan- és elkzedtem szaladni az ajtó felé
- Puszild meg helyettem is, én még alszok-mondta Robert
Ugyanúgy Susan nyakába ugrottam mint mikor jöttem...
- Ohh, már nagyon hiányoztál-mondtam és közben ölelgettem
- Te is nekem-nevetett- Robert ?
- Ott van a kanapén, még "alszik", én is most keltem..
- Hmm, látom nem éheztetek
- Hát nem.. - szólalt meg Robert- tényleg Susan, ugye mondtam hogy meghívtam Johnnyt ebédre ?
- Igen mondtad, azért is siettem, Amy segítesz valami ebédet összeütni ?
- Persze hogy segítek- mosolyogtam
Bementünk a konyhába és elkezdtünk azon agyalni hogy mégis mit kéne csinálni.
-Kéne valami saláta meg hús is..
-Hmmm, sült csirke és cézár saláta ?
- Tökéletes-mosolygott Susan- a többit majd kitaláljuk közben.
Már elég sok féle ennivalóval készültünk el mikor Robert bejött a konyhába
- Mr. Depp nemsoká itt lesz-mondta

Én felmentem a szobámba átöltözni és felkészülni arra hogy Johnny Deppet élőben fogok látni. Hamar kész lettem ezért még gyorsan megnéztem hogy Gregg írt-e. Mikor meg akartam nyitni az üzeneteket eszembe jutott hogy tegnap csak úgy otthagytam el sem köszöntem,remélem nem haragudott meg, megnyitottam az üzeneteket és nagy boldogan olvastam végig amit Gregg írt, nem haragudott, neki is mennie kellet szóval nem is  baj, de azért leírtam neki hogy Robertel kajáltunk, néztünk egy filmet aztán elaludtunk és hogy ezért nem írtam. Nagyon bírom ezt a srácot pedig még csak tegnap ismertem meg. Kiléptem a facebookból és lementem Robertékhez.
- Na mikor jön Johnny?
Ahogy kimondtam csengettek is, a szívem egyre gyorsabban vert és nem tudtam hogy fogok reagálni ha meglátom Mr. Deppet. De nem volt sok időm ezen gondolkodni mert abban a pillanatban JOHNNY DEPP belépett az ajtón és egyre közelebb jött hozzám , Robert bemutatott neki ő pedig rám mosolygott, én meg azt sem tudtam mit csináljak.
Robert oda vezette az asztalhoz és direkt mellém ültette Johnnyt, utána pedig oda súgta nekem  hogy: "Na mégsem ájultál el, pedig megnéztem volna.."  Ahogy telt az idő kezdtem megszokni hogy Jack Sparrow kapitány ül mellettem, beszélgettem is vele még képet is csináltunk. Már  majdnem nyolc óra volt mikor Johnny mondta hogy most már megy.
Mondta nekem hogy örül hogy megismert és MEGÖLELT..láttam hogy Robert nagyon próbálja visszatartani a röhögést ..
Mikor Johnny kilépett az ajtón Robert egyből felém fordult és azt mondta
- A jó öreg Johnny Depp jobban elvarázsolt mint Gregg..hmm
- Ez szemét húzás volt Mr.Downey! - néztem rá mérgesen és belebokszoltam a kezébe mire ő elkezdett csikizni és mikor már alig kaptam levegőt a nevetéstől Susan kijött a konyhából.
- 1,2,3,4,5...döntetlen.
- Nem is igaz, én nyertem- mondtam
- Csak hitted, engem nem lehet legyőzni drágaságom-nevetett Robert.
- Jól van na, tudod hogy szeretlek-öleltem meg
- Tudom, de várj, akkor most nekem is szeretnem kell téged?-nézett döbbenten
- Robert ez nem vicces- szólalt meg Susan
- Amy tudja hogy szeretem, nem vette komolyan....igaz?-nézett rám Robert
- Tőled mit lehet komolyan venni?
- Na ezt megkaptad-nevetett Susan- amúgy milyen Greggről beszéltetek?
- Öhmm háát...-makogtam
- Amy ismerkedett a 'várossal'-nevetett Robert
- Értem
Miután segítettem Susannek elmosogatni és elpakolni, elmentem fürödni aztán felvettem a pizsimet és lefeküdtem aludni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése