2013. augusztus 8., csütörtök

9.rész

Az ébredés tiszta déjá vu volt...a napsugarak..kimentem a konyhába és Susan ugyan azt mondta amit anya mondott..
- Drágám- nézett rám mosolyogva Susan
Elég furcsán nézhettem mert egyből rákérdezett..
- Valami baj van ?
- Semmi..semmi..csak tudod..nagyon rosszat álmodtam az este- inkább elmeséltem ezt, nem akartam a másik dologgal fárasztani
- Ohh kicsim - ölelt át Susan
- Szeretlek
- Én is téged Amy, mi mindig itt leszünk neked..tudod- nyomott puszit az arcomra
-  Este mikor felkeltem..- néztem "You Know" arccal Susanre-  annyira megijedtem hogy írtam egy SMS-t Robertnek hogy jól van-e...miután megírta hogy nincs semmi baja, csak hiányzunk neki, és hogy holnap után jön haza..teljesen megnyugodtam és sikerült visszaaludnom.
- Jól van drágám - mosolygott
- Eszünk valamit ? - váltottam témát
- Mit szeretnél enni ?
- Háát öhm, palacsintát.
- Szuper, én is arra gondoltam - nevetett

Susan megcsinálta a palacsinta 'alapját' rám pedig a sütést bízta. Már vagy ötöt sütöttem amikor gondoltam egyet és kipróbáltam hogy megtudom-e úgy fordítani hogy feldobom...ÉS SIKERÜLT...el sem hittem...abban a pillanatban szuperhősnek éreztem magam..
Mikor mindet megcsináltuk, csoki szirupot öntöttünk rá és tejszínhabot nyomtunk a tetejére..hmmm. Szerintem mondanom sem kell hogy mind elfogyott.
- Na mit csináljunk az utolsó Robert  mentes napon ? - nevettem
- Pláza,pizza, csajos film - kacsintott Susan
- Tökéletes
Felmentem a fürdőszobába és megmosakodtam,megfésülködtem,fogat mostam..és bementem a szobámba hogy keressek valami jó göncöt..azt már eldöntöttem hogy a fullcap-et tuti hogy felveszem...csak álltam a szekrény előtt és néztem a ruháimat...5 perc után végre sikerült választani...egy fehér Rock&Peace  feliratos felsőt,szürke ülepes térdnadrágot és egy piros converse cipőt  vettem fel...fújtam magamra a kedvenc parfümömből és lementem Susanhez.
- Készen is vagy ? - mosolygott
- Igen, és te ?
- Én is , akkor menjünk.
Beszálltunk Susan kocsijába és indultunk is...mikor végre oda értünk..és mikor végre sikerült parkolóhelyet találni, bementünk a plázába, fel a mozgólépcsőn és elindultunk a butikok felé.
- Én szét nézek a H&M-ben, láttam a neten hogy nagyon jó cuccok vannak most ott - mondtam izgatottan
- Rendben, én addig nézelődök, majd csörgess meg ha végeztél
- Oké- megpusziltam és bementem az üzletbe

Mikor már vagy egy fél órája nézelődtem egy ismerős arcot fedeztem fel a bolt másik végében...Gregg volt az..oda mentem hozzá és mivel akkor pont háttal állt nekem hátulról megöleltem és adtam egy puszit az arcára. Szegény nagyon meglepődött de amikor meglátta hogy én vagyok felkapott és megpörgetett.
- Nagyon hiányoztál - szorított magához
- Te is nekem - néztem bele a gyönyörű barna szemeibe
-  Amy... - komorodott el- részvétem a szüleid miatt...
- Köszönöm Gregg - öleltem meg ismét
- Akkor most mi lesz veled? - nézett rám szomorúan
- A nagybátyámékhoz költözöm, és azt mondta Susan hogy majd beírat az itteni suliba
- Értem - mosolygott - öhhmm, egyedül jöttél ?
- Nem Susannel jöttem, Robert nincs itthon elkellett mennie valahova majd holnap jön haza
- Susan ? - kérdezte, és gondolkodott - jaaa, a nagybátyád...
- Felesége - vágtam közbe
- Igen - mosolygott
- Tényleg őt még nem is ismered , gyere bemutatlak neki - megfogtam a kezét és húztam magam után. Megcsörgettem Susant , felvette
- Na máris végeztél ?
- Igen, te hol vagy ?
- A KFC előtti padnál
- Okés akkor oda megyek.
Elindultunk Greggel a KFC felé már messziről kiszúrtam Susant, mikor oda értünk nagy vigyorral az arcomon néztem Susanra.
- Susan ő itt Gregg Hawelock, Gregg ő Susan Downey
- Ohh, szóval te vagy Gregg, örülök hogy végre megismertelek
- Én is nagyon örülök
- Na, eszünk valamit ? - kérdezte Susan
- Igen, de most a KFC-be menjünk, úgy is közelebb van - nevettem
- Gregg van kedved velünk jönni ? - mosolygott Susan
- Igen
Amíg Susan megrendelte az ennivalót addig mi elfoglaltuk az egyik üres asztalt.
- Örülök hogy találkoztunk, már nagyon hiányoztál - nézett rám kisfiús mosollyal Gregg
- Én is nagyon örülök, és te is nekem - néztem rá bociszemekkel
Megérkezett Susan és hozta a sok fincsi kaját.
- Wow - néztem elbűvölten a Twisteremre, amin Susan és Gregg elkezdtek nevetni - most mi van ? - nevettem én is
- Áh, semmi..- kacsintott Gregg

 Mikor megettünk mindent Susan felém fordult és kérdezte
- Mehetünk drágám ?
- Felőlem mehetünk - válaszoltam mosolyogva - Gregg majd valamikor nem jössz el hozzánk ? Ugye eljöhet ? - néztem Susanre
- Persze - mosolygott
- Akkor majd megbeszéljük
- Rendben
Megöleltem és Susannel elindultunk, beültünk a kocsiba és szinte gondoltam mit fog először mondani.
- Nagyon aranyos
- Tudom
- Most már értem Robert miért olyan furcsa mindig ha róla van szó - kacsintott
- Ezt hogy érted ?
- Hát, ő nagyon félt téged és gondolom látta hogy mennyire kedveled Gregget..
- Értem..

Lassan hazaértünk..
- Szerintem ne rendeljünk pizzát..én tele vagyok a KFC kajától - fogtam meg a hasam
- Én is mondani akartam
- Na akkor pizza kilőve, milyen filmet nézzünk ?
- hmm, az Amerikai hófehérke ?
- Jujj, az jó lesz
Leültünk a kanapéra és Susan elindította a filmet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése