2013. augusztus 8., csütörtök

10.rész

Nagyon jól éreztem magam, Susannel, tényleg igazi csajos napot csináltunk.
Reggel hamar felkeltem hogy biztosan ébren legyek mikor Robert hazajön. Reggeliztünk, utána pedig kimentem az erkélyre, zenét hallgattam és neteztem, kb egy óra múlva egy ismerős kocsit láttam közeledni, leszaladtam a földszintre az ajtóhoz és közben kiabáltam.
- Susaaaaaaaan, itt van Robert!
Kinyitottam az ajtót és vártam hogy Robert kiszálljon a kocsiból..
- Robeeeert - rohantam felé
- Amy, sziaaa - tárta szét a karjait
Megöleltem és ő megpuszilta a fejemet.
- Hiányoztál már, túl nagy volt a csend..
- Te is hiányoztál, drága - nevetett -hát az édeskedves feleségem hol van ?
- Itt van - lépett ki az ajtón Susan, oda jött hozzánk és megölelte,megcsókolta Robertet, mire én megöleltem mind kettőjüket.
- Imádlak titeket
- Mi is téged törpilla - szólalt meg Robert
- Ezt inkább meg sem hallottam - kacsintottam
- Na nem megyünk be ? - kérdezte Susan
- Dee,dee
Bementünk, Robert kipakolta a cuccait.

- Nem rendelünk pizzát? - jött oda Robert - légysziiiii - nézett  bociszemekkel
- Egyet értek a főnökkel
- Jól van - adta meg magát Susan - milyet rendeljek ?
- Sonka,ananász,kukorica- vágtuk rá egyszerre
- Oké - mosolygott
Amíg Sue telefonált, addig beszélgettem Roberttel.
- Azóta nem volt rémálmod ugye ? - nézett rám aggódóan
- Nem, nyugi - mosolyogtam
- Okésoké,ne tudd meg mennyire megijedtem mikor láttam hogy éjszaka jött egy SMS-em és mikor láttam hogy tőled...azt hittem valami történt.
- Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni..csak  úgy éreztem muszáj elmondanom.
- Dehogy haragszom, ne butáskodj, örülök hogy el mondod nekem a 'dolgaidat' -mosolygott
- Nem soká hozzák a pizzát - mondta Susan
- Nagyon szuper - fordultam Sue felé..
Mikor vissza fordultam Robert nem volt ott..mindegy, majd visszajön...és úgy is  lett.
- Ezt neked vettem - nyújtott oda nekem egy Avengers-ös fullcapet.
- Úristen köszönöm, ez nagyon tetszik
- Örülök hogy tetszik- vigyorgott - Sue neked pedig a világ legjobb ajándékát hoztam- előhúzott a zsebéből egy masnit és a fejére rakta - tessék.
- Ohhhw, köszönöm - mosolygott - ...és vissza lehet vinni ?
- Hehe..nem visszaválthatós..
- Nem baj- nevetett Susan, oda ment Roberthez és megölelte.
Imádom látni hogy boldogok együtt és hogy szeretik egymást.

Meghozták a pizzát, Robert egyből kiszaladt érte, megfogta, lefeküdt a kanapéra és elkezdte enni.
- Öhh, nekünk nem akarsz belőle adni? -kérdeztem
- Én kértem hogy rendeljünk
- Nem igaz, én is kértem szóval..- elvettem egy szeletet.
- Én pedig megrendeltem - vett el Susan is egy szeletet
Robert felült a kanapén mi pedig oda ültünk mellé.
- Na mi újság ? mit csináltatok amíg nem voltam itthon?
- Moziztunk,plázáztunk, jól éreztük magunkat - foglalta össze Susan
- Akkor nem unatkoztatok..
- Hát nem - kacsintottam Sue-ra
- Kértek még ? - emelte fel a pizzát Robert
- Ez kérdés?!!

Mikor már majdnem minden elaludtunk, szóltam hogy felmegyek a szobámba.
- Rendben kicsim, jó éjszakát - mosolygott Susan
- Jó éjszakát  törpilla, álmodj szépeket - kacsintott Robert
Felmentem a szobámba, felvettem a pizsamámat és akkor vettem észre hogy az ágyam felett lóg egy 'rémálom űző', biztos Robert vette ezt is. Lefeküdtem az ágyamra és még 1-2 órát beszélgettem Greggel, mindig olyan boldog leszek mikor vele beszélek, nagyon szeretem ezt a fiút, talán még soha nem volt olyan hogy ilyen hamar megszerettem valakit, és hogy ennyire. Mikor elköszöntem Greggtől, el is aludtam és jegyet váltottam az álmok világába...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése