2013. augusztus 8., csütörtök

3.rész

Ránéztem a telefonomra "Robert" ..biztosan végzett már az interjúval.
- A várossal ismerkedsz mi ? - szólt bele egyből a telefonba mikor felvettem
- Mi? Miről beszélsz ? - néztem gyorsan körbe és megláttam a hátam mögött a drága nagybátyámat.
- Hát te hogy...? máris végeztél..?
- Igen.
Ránéztem Greggre és láttam rajta hogy teljesen ledöbbent azon hogy Robert Downey Jr áll vele szemben.
-Tényleg,  el is felejtettem mondani hogy a Vasember a nagybátyám...Robert ő Gregg Hawelock , Gregg ő Robert Downey Jr.
-Örvendek-szólt halálkomolyan Robert
 - El sem tudja képzelni hogy én mennyire- vigyorgott Gregg
- Mehetünk? -fordult felém R.
- Öhmm, persze...Gregg köszönöm a hambit és a shaket nagyon kedves vagy, remélem találkozunk még.
- Ne köszönd-mosolygott rám Gregg- én is nagyon remélem.
Elindultunk Roberttel a pláza előtt parkoló piros sportkocsi felé.
-Susan mikor jön haza?-kérdeztem miközben a rádiót programoztam
- Azt mondta hogy olyan es....ÁÁÁLLJ NE VIDD TOVÁBB EZ A KEDVENC ZENÉM
Hangosítottam a rádión és a somebody that i used to know
ment.
- Most komolyan ? ez a kedvenc zenéd ?-nevettem
- Pssszt!
Szerencsém  hogy Robertnek jó hangja
van mert másképp nem tudtam volna elviselni hogy énekli mellettem hogy : No, you didn't have to stoop so low have your friends collect your records. Mikor vége lett a zenének egyből folytattam a kapcsolgatást  de most nem Robert kiabálása miatt álltam meg hanem azért mert ismerős dallamot hallottam és igen az volt amire gondoltam a Billie Jean imádom azt a zenét és Michael Jacksont is.
Mikor haza értünk Robert leült a kanapéra és nézte a TV-t én meg felvittem a szobámba a cuccokat amit vettem. Megfogtam az I'm Iron Man-es pulcsit és lementem a nagybátyámhoz.
-Robert
- Igen?
- Ezt neked vettem- mondtam és felemeltem a pulcsit hogy lássa mi van ráírva
- Aztaaaa, köszönöm Amy nagyon aranyos vagy-megölelt , megfogta a pulcsit és felpróbálta.
- Nagyoon jól áll-mosolyogtam-na és milyen volt az interjú?
- Szokásos, kérdeztek válaszoltam-nevetett
- Húú, komolyan?! nem is gondoltam volna.....ez mi amit nézel ?
- Nem tudom, valami sorozat-vigyorgott
- Na én felmegyek a szobámba
- Okés-mosolygott Robert
Megpusziltam és felmentem a szobámba, a laptopom még mindig ott volt az ágyon...és még mindig a twitter volt behozva, de már nem tudott bántani az az üzenet, mindenki higgyen amit akar én tudom hogy megváltozott Robert és büszke vagyok rá. Nézelődtem egy kicsit a neten aztán gondoltam megkeresem Gregget facebookon, meg is találtam..bejelöltem és 5 perc sem kellett neki egyből visszajelölt és kaptam is tőle egy üzenetet: " Szia:) nagyon örülök hogy találkoztunk ma és hogy megismerhettelek téged és a nagybátyádat. Ha van kedved valamikor elmehetnénk moziba vagy valahova..:) mit szólsz hozzá?" válaszoltam neki és elkezdtünk beszélgetni, nagyon kedves ,vicces és ráadásul helyes is. Elég sokáig beszélgettem Greggel, és már gondoltam megnézem mi van a nagybátyámmal.
Lementem és Robert még mindig azt az idióta sorozatot nézte...
- Még mindig ez megy ? - kérdeztem
- Igen, szerencsére, legalább nem unatkozok-nevetett- ohh tényleg, hívott Susan hogy ma már nem tud
hazajönni.
-Ohh értem..
- Nem vagy éhes ?
- De-mosolyogtam- maradt még a carbonaraból ?
- Szerintem maradt még, meg rendelhetünk pizzát is.

- Ohh ez jól hangzik.
Én előszedtem a carbonarat amíg Robert megrendelte a pizzát, utána pedig kerestem valami jó filmet.
- Robert, a Karib tenger kalózait szereted ?
- Ohh, hát persze-mosolygott- még jó hogy mondod, majdnem elfelejtettem mondani hogy találkoztam Johnnyval mikor mentem az interjúra és meghívtam holnap ebédre.
- Johnny Depp ??? most komolyan ? imádom azt a pasit, Robert én elfogok ájulni ha élőben látom
- Akkor szóljak neki hogy ne jöjjön ?
- Neeee, neeee!
- Gondoltam- kacsintott Robert
Közben megérkezett a pizza Mr. Downey kifizette, plussz adott egy autogrammot a pizzás srácnak, mert amint kiderült a kis srác Vasember rajongó...ki gondolta volna...
Elindítottam a filmet Robert meg behozta a pizzát és a carbonarat...ő szokás szerint úgy ette hogy a carbonarat rárakta a pizzára és összehajtotta.[biztos nagyon finom lehet...kínálgatott hogy kóstoljam meg de én  jobban szeretem külön enni]  mindent megettünk...tele is lettünk, a filmnek is vége lett és Robert is elaludt, én is éreztem hogy már csukódik le a szemem és már nem volt erőm felmenni a szobámba...ott aludtunk a kanapén én a pizzás dobozzal a hasamon, Roberten meg kajamaradék...biztos nagyon jól nézhettünk ki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése