2013. augusztus 8., csütörtök

12.rész

Mikor felkeltem Gregg még édesen szuszogott mellettem, gondoltam amíg még alszik gyorsan felöltözök. Halkan oda lopóztam a szekrényhez és kiszedtem belőle egy pólót és egy rövid gatyát.
- Jó reggelt - szólalt meg Gregg
- Neked is - pusziltam meg az arcát
- Mit szólnál hozzá ha ma bemutatnálak a szüleimnek? - ült fel az ágyon
- Hát nem is tudom..mi van ha nem tetszem nekik ? - néztem rá ijedten
- Ne beszélj butaságokat, te kinek ne tetszenél?! - simította végig a karomat
- Rendben,
 lemegyek és szólok Robertéknek hogy hova megyünk.
- Oké

A konyhából láttam hogy Robert kint cigizik az udvaron, kimentem hozzá.
- Meg akarsz halni ? förmedtem rá
- Jól van na...próbáltam leszokni de..
- Semmi de - vágtam közbe - a drogokról és az alkoholról is sikerül leszoknod nem ?! akkor ez is sikerülni fog...ne tedd tönkre magad.
- Jójó..- mondta és közben elnyomta a cigit - most örülsz ? - forgatta a szemeit
- Igen nagyon - mosolyogtam
- Valami úgy súgja hogy nem azért jöttél ki hogy engem kioktass...mit akartál mondani ? - mosolygott
- Hát hol is kezdjem...
- Fuha..ha ilyen hosszú lesz akkor inkább üljünk le, jó?
- Jól van....na szóval először is - nagy levegőt vettem,de nem mertem Robert szemébe nézni - járok Greggel
- Komolyan ? ... én azt hittem hogy eddig is jártatok
- Nem, csak most kérdezte meg - mosolyogtam - meg azt akartam még mondani hogy ma Gregg bemutat a szüleinek, mindjárt indulunk.
- Hát jól van, kis csaj - mosolygott
- Kérem szépen..- nyújtottam felé a kezemet
- Mit? - nézett rám csodálkozva
- A cigis dobozt a zsebedből..
- Tessék...- nyomta a kezembe
- Na látod - nevettem
Felálltam a székről és felmentem a szobámba, Gregg ott ült az ágyon.
- Na mehetünk ?  - kérdezte
- Igen
Lementünk az udvarra Gregg motorjához.
Gregg adott nekem egy sisakot, felvettem és felültem mögé a motorra


- Megérkeztünk - állította le a motort Gregg
-  Huhh, végre - ugrottam le a járműről
Gregg megfogta a kezemet és úgy mentünk be a házba.
- Anya, apa..megjöttem - kiabált be G.
- Na végre, hol voltál? - hallottam az anyukája hangját
Bementünk a konyhába (ott volt az anyukája).
- Anya szeretnék bemutatni valaki, ő a barátnőm Amy Mitchell - mutatott rám Gregg - Amy ő az anyukám Elisabeth Hawelock.
- Ohh szia drágám, Gregg már sokat mesélt rólad - ölelt meg az anyukája...Jack, gyere be légyszíves-szólt be a nappaliba.
- Jövök már, mi baj ?
- Apa ő Amy Mitchell...Amy ő az apukám Jack Hawelock
- Örvendek - mosolygott az apukája
- Nem vagytok éhesek? - kérdezte Mrs. Hawelock
- Dee - szólalt meg Gregg
- Akkor mindjárt csinálok valami ennivalót, addig vezesd körbe Amyt a házban.

Wow, nagyon király házuk van Greggéknek.

Mrs. Hawelock kész lett az ennivalóval és mi lementünk enni.
- Palacsinta, hmm, imádom - néztem rá a tányérra ami tele volt
- Akkor eltaláltam - mondta Mrs. Hawelock
- El bizony anyukám - kezdte el enni a palacsintát Gregg.
Mikor befejeztük az evést, eszembe jutott hogy nem is tudom hogy megyek haza.
- Szerintem én megyek, Gregg haza tudnál vinni ?
- Máris ?
- Igen
- Gyere akkor hazaviszlek - mosolygott
Elköszöntem a szüleitől és elindultunk.

- Remélem jössz máskor is, most már tudod az utat - mondta mikor leállította a motort a Downey rezidencia előtt
- Jól van, köszönöm a fuvart...nagyon jól éreztem magam - öleltem meg
- Én is jól éreztem magam - mosolygott
- Na szia - adtam puszit a szájára
- Szia - végig simította az arcomat és megcsókolt, utána felvette a sisakot és elment..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése