2014. augusztus 7., csütörtök

Sziasztok! Ezt is megéltem díjat kaptam!




Köszönöm a díjat az Egy riporter titkos naplója írójának ! Köszönöm Noémi :))



Szabályok : 
- Rakd ki, kitől van!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Küldd el 10 embernek!
- Iratkozz fel a küldő blogjára!


10 dolog rólam :
1. Agusztus elsején szóval már egy éve kezdtem el a történtet
2. Robert Downey Jr a legnagyobb példaképem a világon. Imádom!♥
3. 15 éves vagyok
4. Művészeti iskolába fogok tanulni
5. Az általános iskolában a médiaszakkörösök alapembere (vezetője) voltam.
6. Egyszer sok időre abbahagytam az írást, ez amiatt volt, mert sajnálatos módon az osztályfőnököm tüdőrákban elhunyt. Ő volt az aki mindig támogatott és bármiben segített,nagy példaképem még mindig. ( Ő tartotta a médiaszakkört is )
7. Szeptemberben lesz 2 éve, hogy együtt vagyunk a barátommal. :)))) ♥!
8. Óvodás korom óta focizok.
9. Hihetetlen nagy Michael Jackason rajongó voltam\vagyok.
10. Szeretem a kedves,vicces,megértő embereket. 


10 kérdés :

1. A designben szokott segíteni valaki ?
- Először én magam csináltam, de aztán úgy döntöttem, hogy egy profira bízom :D

2. Mit szeretsz legjobban a blogolásban ?
- A saját kis világomban lehetek,megfogalmazhatom az álmaimat is.

3. Miért kezdtél el blogot vezetni ?
- Mert mindig is tetszett a blogolás és én is meg akartam osztani a többiekkel a történtet amit írok. :)

4.  Milyen kritikákat, véleményeket kapsz az olvasóidtól ?
- Igazából, nem nagyon szoktak kommentelni ezért nem is tudom, hogy tetszik-e nekik a történet vagy sem.

5.  Ha nem blogot írnál mit csinálnál szabadidődben ?
- Huhh, hát így sem igazán van szabadidőm, de szerintem azt amit nagyon szeretek csinálni : videókat szerkesztenék

6. Szeretnél majd a blogodnak nagyobb jövőt ?
- Persze, szerintem minden blogger:) Az lenne még jó, ha Robert elolvasná (persze angolra lefordítva), egy külföldi rajongó aki BIZTOS, hogy ismeri személyesen  Robertet elolvasta a blogomat és nagyon tetszett neki. Szóval nekem már ez is nagy dolog volt.

7. Motiváltak az írok az írásban ?
- Természetesen :) ű

8. Mire vagy a legbüszkébb a blogodban ?
- Hogy amikor elkezdtem nem igen voltak olyan blogok amikben Robert szerepel. Nem írok bele 18+-os jeleneteket.( lehet ezért is nincs annyi olvasóm )
Hogy rajongó létemre nem olyat írok, hogy találkoztunk,egymásba szerettünk,összevesztünk,kiderült,hogy terhes vagyok,kibékültünk és happy minden.

9. Szoktál könyvtárba járni ?
- Nem, írni jobban szeretek mint olvasni. Ha olvasok akkor: életrajzokat és versesköteteket. Ezek kötnek le. :)

10. Ha egy szóval jellemeznéd a blogodat mi lenne az, és miért ? 
- Családcentrikus. Az egész történetem a családról szól. :)

10 kérdés :
- Egyből rá merted szánni magad arra, hogy  blogot csinálj vagy kellett egy kis biztatás ?
- Mi a legfontosabb szabály amit szerinted minden bloggernek ismernie kéne ?
- Mi segít az írásban ? (Zene? Videóklippek? ..stb)
- Saját blogoddal kritikusabb vagy mint máséval ?  Vagy a máséban hamarabb észreveszed a hibát ?
- Kell egy blogba 18+-os jelent ?
- Melyik volt az a blog aminek nem bírtad abbahagyni az olvasását ?
- Van olyan, hogy magadat képzeled bele a történetedbe és azt írod le ami a nagy álmod ?
- Melyik korosztály az akik a legjobb blogokat írják ?
- Milyen egy igazán jó történet, mi kell, hogy történjen benne ?


10 ember, akinek elküldöm és, akinek a díjat adom :

- Szórádi Veronika 
- Miszler Edina
- Szerencsés Marietta
- Püski Zsófia
- Hope Wilson 
- Hummel Noémi  ( tudom, hogy nekem meg te küldted de akkor is :DD )

Sajnálom többet nem tudok :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése